vrijdag 21 december 2018

Advent.



Het is dat onze kleinzoon Jip een advents kalender op zijn sintlijstje had staan. Wel is waar moest het een snoep kalender zijn,

De adventstijd zegt mij niet zo veel, maar in deze onrustige wereld is het wel een manier om een beetje in de kerstsfeer te komen.
Ik nam me voor  drie weken lang alleen maar  dingen op FB  te posten die  mij in kerstsfeer zouden brengen.
Alternatieve, mooie en bijzondere kerstbomen heb ik er dagelijks op gezet, maar het meeste ben ik bezig geweest met kerst songs. Het begon nadat ik Leonard Cohen zijn “hallelujah” had horen zingen.
Ik ben gaan kijken op Youtube en ik heb genoten van  het zoeken naar....wat je maar wilt op het gebied van kerstliedjes. Dus in plaats van één song per dag werden het er meerdere!



Ik zelf heb er het meest van genoten denk ik!
Maar dat is prima, ik ga me nu bezig houden met het kerstdiner.
De koekjes voor bij de koffie zijn net klaar, en de geur die hier in huis hangt is ook al heel kerstachtig.






Maak het niet te ingewikkeld leer ik uit het kookboek van Otto lenghi!
Vrolijk kerstfeest allemaal




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten